Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012

Juliette Armand και η συλλογή μου so far.....



Όλα ξεκίνησαν με μια ανάρτηση της Χριστίνας από το trinkets and treasures όπου μιλούσε για μια εκπληκτική μάσκα ματιών.Εγώ ακόμα είχα την μάσκα ματιών από Clarins.Παρόλα αυτά....δεν μπόρεσα να αντισταθώ και με την πρώτη ευκαιρία πήγα και την αγόρασα.
Τα προϊόντα αυτά μπόρεσα και τα αγόρασα με την ιδιότητα της αισθητικού και το πτυχίο μου,αλλιώς μπορείτε να τα προμηθεύεστε σε επιλεγμένα ινστιτούτα αισθητικής.

Antiage eye mask
Κρεμώδης μάσκα ματιών πολλαπλής συνεργίας με ισχυρή αντιρυτιδική και συσφικτική δράση.Συνίσταται για πρηξίματα,μαύρους κύκλους,ρυτίδες έκφρασης και χαλάρωση για πρόληψη και θεραπεία της ευαίσθητης περιοχής των ματιών.
Θα κάνω μια γρήγορη σύγκριση μεταξύ των 2 προϊόντων και θα σας πω ότι της Ιουλίας μου άρεσε περισσότερο.Είναι πιο πηχτή,πιο κρεμώδης,πιο σταθερή,δεν φοβάσαι μη λιώσει και μπει στα μάτια σου.Για τα αποτελέσματα ...νομίζω ότι και οι 2 είναι αξιόλογες . Αλλά της Ιουλίας υπερτερεί σε σχέση τιμής-ποσότητας.
Στην συνέχεια ακολούθησαν προϊόντα απολέπισης και ενυδατικής μάσκας.Πήρα 2 peeling.Το dermabrasion και ένα ενζυμικό.
Dermabrasion gel
Peeling προσώπου σε μορφή gel με κόκκους διαφορετικής προέλευσης και διαμέτρου.
Προσωπικά μου αρέσουν τα πηλινγκ με χοντρούς κόκκους και άλλες φορές με λεπτούς ραφιναρισμένους κόκκους.Αυτό το προϊόν τα συνδυάζει και τα 2 και με βολεύει απίστευτα.
Exfoliating enzyme mask-exfoliating enzyme lotion
Το ενζυμικό είχα μεγάλη λαχτάρα να το δοκιμάσω.Απλά να σας ενημερώσω ότι δεν είναι προϊόν μεταπώλησης αλλά προϊόν καμπίνας.Παλιότερα χρησιμοποιούσα το perfectionist peel-estee lauder το οποίο το λάτρευα!Το δέρμα μου ήταν απίστευτα απαλό και βελούδινο που δεν μπορώ να σας το περιγράψω με λόγια.Έπρεπε να με χαϊδέψεις για να το καταλάβεις.Και δεν είναι μόνο ότι ήταν απαλό....έσβηνε λεπτές γραμμές και ρυτίδες.Ειλικρινά...δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το σταματήσαν......


Πάμε στο παρασύνθημα τώρα....Ο τρόπος χρήσης είναι ότι ανακατεύουμε 4grm σκόνη και 6ml λοσιόν. Οκ λέω στον εαυτό μου....τα ml θα τα μετρήσω με σύριγγα.Για την σκόνη μάλλον θα περιέχει δοσομετρητή η συσκευασία!Fail!!!!Η συσκευασία δεν είχε δοσομετρητή και η αλήθεια είναι ότι σχεδόν θύμωσα!Πήρα τηλέφωνο στην εταιρία για να μου πει να το μετρήσω με κουταλάκι δοσομετρητή. Αχμμμ....ναι αλλά με τι αναλογία?Ένα κουταλάκι κρυσταλλική ζάχαρη δεν έχει το ίδιο βάρος με την ζάχαρη άχνη!Τέλοσπάντων...άκρη δεν βγάλαμε και σκέφτομαι να στείλω mail στην εταιρία ώστε να προσθέσουν δοσομετρητή στην συσκευασία ή να το πουλάνε ξεχωριστά με επιπλέον χρέωση.
Τα αποτελέσματα?Χμμμμ....δεν με ενθουσίασαν!Περίμενα ένα αποτέλεσμα αντίστοιχο με το perfectionist peel  αλλά έμεινα με την όρεξη!Οκ,το δέρμα μου είναι πιο φωτεινό αλλά στον μεγάλο μου καημό(aka ρυτίδες) δεν είδα καμία σημαντική διαφορά.
Vitality cream mask
Πρωτοποριακή κρεμομάσκα με λεπτή υφή.Την αισθάνθηκα πολύ όμορφα στο δέρμα μου να με τονώνει και να με ενυδατώνει.Έχει και το άλλο καλό για εμάς τις τεμπέλες.Μπορείς να την αφήσεις στο πρόσωπο σου όλο το βράδυ και να το ξεπλύνεις το επόμενο πρωί χωρίς να αισθάνεσαι το δέρμα σου να κολλάει.

Foaming face cleanser
Μετά από λίγο διάστημα μου τελείωσε το καθαριστικό προσώπου και ήθελα να δοκιμάσω τον αφρό καθαρισμού.Παλιότερα είχα δοκιμάσει αφρό από μια άλλη εταιρία και μου είχε αρέσει πολύ.Εκτός των άλλων μου αρέσει ότι δεν λερώνεται το μπάνιο σου και είναι όμορφα,καθαρά και τακτοποιημένα.Καθαρίζει το δέρμα απαλά,αφαιρεί και το μακιγιάζ μου.Ποτέ μα ποτέ δεν επιμένω στην περιοχή των ματιών,εκεί θα χρησιμοποιήσω κάποιο διφασικό ντεμακιγιάζ.

Κατά τα άλλα,τα κορίτσια που με εξυπηρέτησαν μου έδωσαν και κάποια δείγματα για να δοκιμάσω.Έχω ξεχωρίσει κάποια προιόντα και είναι ήδη στην λίστα μου.Πάμε να τα δούμε μαζί?
Λάτρεψα...πραγματικά λάτρεψα την chocolate sensi mask.Είναι που είμαι λιχούδα?Είναι που είμαι γλυκατζού?Η μάσκα είναι κόλαση!Θέλεις να την φας!!!Προσωπικά κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια να μην το δοκιμάσω σαν γεύση!Mud heilmoor mask.Και αυτή η μάσκα μου άρεσε πολύ!Δίνει την αίσθηση μάσκας αργίλου και χαρίζει απίστευτη φωτεινότητα!Η αλήθεια είναι ότι θέλω να δοκιμάσω και το cleanser wash για τις μέρες που αισθάνομαι το δέρμα μου πιο λιπαρό,για τις μέρες που έχω φουντώσει και για κάποιον ανεξήγητο λόγο έχω βγάλει σπυράκια.
Περισσότερα για την εταιρία Juliette Armand μπορείτε να δείτε στο site τους εδώ!

Νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρία έχει κερδίσει μια θέση στο μπάνιο μου αλλά και στην εκτίμηση μου!Είναι λογικό και επόμενο να μη με βολέψουν όλα τα προιόντα,αλλά δεν καταδικάζω μια εταιρία από ένα προιόν που εμένα δεν μου έστρωσε.
Είμαι ακόμα σε αναζήτηση ενζυμικού πήλινγκ που να σβήνει γραμμές και ρυτίδες,οπότε δέχομαι συμβουλές κάτω στα σχόλια!

Πολλά πολλά φιλάκια σε όλες!!!

13 σχόλια :

  1. Δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας!!!! Έχω ακούσει όμως καλά λόγια!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά λέω ότι στη Θεσσαλονίκη είμαστε λίιιγο πιο μπροστά σε όλα (sorry κορίτσια αλλά την λατρεύω την πόλη μου!!!). Τα συγκεκριμένα προϊόντα τα έμαθα από την κομμωτριά μου στην Τούμπα. Δεν θυμάμαι να τα δοκίμασα (είναι και το αλτσχάιμερ της ηλικίας...) οπότε δεν έχω άποψη. Θα τα κοιταξω παλι με την πρώτη ευκαιρία. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας τα χρησιμοποιώ πάνω απο 6 χρόνια.....και κατα καιρούς κάνω αλλαγές ανάλογα τις απαιτήσεις της εποχής και του προσώπου...είναι πολυ ωραία ελληνικη εταιρεια και είναι πολλές οι αθηναιες που τη γνωρίζουν....γιατί ως γνωστο τα πάντα ξεκινάνε απο την Αθηνα και μετα πανε στην επαρχία.........και τα προϊόντα που έχει για το σώμα είναι πολυ ωραία.............ευχαριστω που δεχτηκατε την άποψη μου στο πολυ ωραίο blog σας.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω κι εγώ τον αφρό καθαρισμού και ένα scrub προσώπου και πραγματικά τα λατρεύω και τα δυο! Από τα καλύτερα προιόντα που εχω χρησιμοποιήσει!
    xo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ τι ερωτας η Ιουλια! Εγω εχω το λατρεμενο ΑΗΑ, το cacao peeling, τη clarifying mask, την antiage eye mask, την chlorophyll mask, το exfoliating wash για το σωμα και οσες θελετε συσφιξη το cryolift gel ειναι ΤΡΟΜΕΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ. Σ' ευχαριστω και για την αναφορα! :)

      Διαγραφή
  6. αγαπω Ιουλια.εχει τις καλυτερες κρεμες και μασκες μακραν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ δεν έχω τπτ :( Νιώθω ένα κενό, να με πάρεις αλλά μπρατσέτα να πάμε μια επίσκεψη να γεμίσω το κενό μου :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ότι δείγματα έχω δοκιμάσει μου άρεσαν πολύ και η μάσκα ματιών φοβερή. Ετοίμασα μόλις χθες και videaki γι αυτήν :-)
    Θέλω να δοκιμάσω κι άλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έχει ωραία προϊόντα.. Έχω δοκιμάσει μια κρέμα νυχτός σε περίοδο που το πρόσωπο μου ήταν πολύ ξηρό και μόνο τότε την άντεξα!! Γενικά δεν έχω κοιτάξει άμα έχει κάτι που μου ταιριάζει γι'αυτό πηγαίνω αμέσως να το δω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Den eimai familiar me autin tin marka, thank you gia to review :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Άννα, άσχετο, αλλά η κρέμα της Clarins πώς σου φάνηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγώ λατρεύω την εταιρεία αυτή γιατί την είχαμε στη σχολή αισθητικής και πραγματικά είναι υπέροχη! Ειδικά οι μάσκες τους.
    Σόρυ για το link αλλά είμαι καινούργια κορίτσια!
    http://zaninas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή