Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015

Kativa Colageno, δοκίμασε κάτι πολύ διαφορετικό.



Γεια σας κορίτσια μου,
εδώ και καιρό έχουμε πιάσει κουβέντα για μαλλιά, ισιωτικές και λαδάκια, σήμερα θα μιλήσουμε για μια εξαιρετική σειρά σαμπουάν. Θα ξεκινήσω λίγο ανορθόδοξα. Για αρκετό καιρό στο μυαλό μου είχα ένα πρόγραμμα. Για κάποια προϊόντα ήμουν ικανή να ξοδέψω σεβαστά ποσά και για κάποια άλλα βγαίναν τα καβούρια από την τσέπη. Για μεγάλο χρονικό διάστημα πίστευα πως με ένα οικονομικό σαμπουάν του super market μπορώ να κάνω τη δουλειά μου. Αργότερα άρχισα να αγοράζω και conditioner και κάποια στιγμή άρχισα να δοκιμάζω και τις μάσκες. Όταν πρωτοκυκλοφόρησαν τα λαδάκια, δοκίμασα και από αυτά, εξακολουθούσα όμως να χρησιμοποιώ σαμπουάν από τα ευρείας του σ/μ. Κατά καιρούς έπαιρνα κάποια εξειδικευμένα για τριχόπτωση από το φαρμακείο, δεν άλλαζα όμως τις γενικές μου συνήθειες. Φυσικά και γνώριζα πως υπήρχαν σειρές στα κομμωτήρια, δεν έβρισκα όμως το λόγο να τις δοκιμάσω.

Τα πράγματα φυσικά δεν είναι έτσι ακριβώς.

Τις τελευταίες δυο βδομάδες χρησιμοποιώ τη σειρά Colageno Anti-age της Kativa. Μια σειρά πολύ διαφορετική από όσα έχω δοκιμάσει. 

Η περιποίηση των μαλλιών μας λίγο πολύ μοιάζει με αυτή του προσώπου. Όταν είσαι μικρή δε χρειάζεσαι πολλά πράγματα, όσο όμως μεγαλώνεις οι ανάγκες για τροφή και ενυδάτωση αυξάνονται. Έτσι και τα μαλλιά μας, όσο μεγαλώνουμε και τα ταλαιπωρούμε με βαφές και styling, χρειάζονται κάτι παραπάνω από έναν απλό καθαρισμό και μια επιφανειακή ενυδάτωση.

Αυτό το κάτι παραπάνω το βρήκα στη σειρά Colageno. Δοκίμασα το σαμπουάν, το conditioner και τη μάσκα εντατικής θρέψης. Ναι, έχω εμφανείς διαφορές στα μαλλιά μου και πιστεύω πως οφείλονται στο κολλαγόνο που υπάρχει στα συστατικά. Τα μαλλιά μου είναι όμορφα και λαμπερά, χωρίς καθόλου φριζάρισμα. Φαίνονται και τα νιώθω υγιή . Πρόσεξα πως έχω διαφορά στην ξηροδερμία που παρουσίαζα σε ορισμένα σημεία. Έχω παρατηρήσει διαφορά ακόμη και στις άκρες μου, που φαίνονται  ενυδατωμένες και στρώνουν πολύ καλύτερα στο styling. 

Αυτό που κάνει όμως αυτή τη σειρά να διαφέρει δεν είναι τόσο αυτό που έχει, όσο αυτά που δεν έχει. 

Όλη η σειρά Colageno της Kativa είναι parabens, salt και sulfates free. Όταν έκανα την ισιωτική θεραπεία στις οδηγίες έγραφε πως θα πρέπει να χρησιμοποιήσω προϊόντα καθαρισμού χωρίς sulfates για να κρατήσει το αποτέλεσμα τη μέγιστη περίοδο. 
Στο σ/μ  εννοείται πως δεν βρήκα κανένα σαμπουάν που να πληρεί αυτή την προϋπόθεση (ούτε αυτά που έγραφαν "pure" ή "aqua light"). Άρχισα να ψάχνω τότε τα δείγματα που είχα από άλλα σαμπουάν γνωστών εταιρειών με φυτικά ή φαρμακευτικά είδη. 
Δεν βρήκα ούτε ένα. Βρήκα αρκετά χωρίς parabens, κανένα όμως χωρίς sulfates. 
Τα sulfates δεν είναι τίποτε άλλο παρά φθηνά και ταυτόχρονα ισχυρά καθαριστικά, που με τη χρόνια χρήση ερεθίζουν το δέρμα και σιγά σιγά αφαιρούν από την τρίχα τα φυσικά της έλαια. 
Εάν σε αυτά προσθέσετε χημικές εργασίες και styling καταλαβαίνετε γιατί κάποια στιγμή καταλήγουμε με θαμπά, ξηρά μαλλιά που φριζάρουν παρόλο που χρησιμοποιούμε ενυδατικά -υποτίθεται- conditioner και μάσκες.

Δε θα μπορούσα να κλείσω αυτή την ανάρτηση χωρίς να κάνω μια ιδιαίτερη αναφορά στη μάσκα της σειράς. Το σαμπουάν της σειράς μου άρεσε πολύ γιατί καθάρισε πολύ καλά τα μαλλιά μου και είχε ελεγχόμενο αφρό.  Το conditioner με ικανοποίησε γιατί ξέπλεξα πολύ εύκολα τα μαλλιά μου. Η μάσκα όμως με ενθουσίασε πραγματικά. Συχνά διαβάζω στα μηνύματα σας να μου λέτε πως δε χρησιμοποιείτε μάσκες γιατί φοβάστε τη λιπαρότητα. Τα μαλλιά μου είναι λιπαρά. Χρησιμοποιώ συστηματικά τη μάσκα και μπορώ να πω πως μόνο καλό έχει κάνει στα μαλλιά μου. Δεν τα βαραίνει, ίσα ίσα επειδή τα ενυδατώνει σωστά τα κάνει ανάλαφρα και λαμπερά.


Θα σας κερδίσει αυτή η μάσκα από την πρώτη στιγμή. Δίνει μια απίστευτη ζωντάνια στα μαλλιά και μοσχοβολάει. Είναι ελάχιστα τα προϊόντα που αφήνουν άρωμα στα μαλλιά μου και αυτή η μάσκα είναι ένα από αυτά. Νομίζω πως θα μπορούσα να γεμίσω πολλές σειρές γράφοντας πόσο πολύ μου αρέσει το άρωμα της. Είναι πραγματικά από τα προϊόντα που χαίρεσαι να χρησιμοποιείς, που σου χαρίζουν εκείνη την αίσθηση πολυτέλειας και όλα αυτά χωρίς να περιέχει βλαβερά συστατικά που συσσωρεύονται στον οργανισμό μας.


Σας προτείνω να δοκιμάσετε αυτή τη σειρά και να δείτε τη διαφορά από όσα έχετε δοκιμάσει έως τώρα. Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένη και πλέον βλέπω με άλλο μάτι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ για τον καθαρισμό των μαλλιών μου.

Τα προϊόντα της Kativa στη χώρα μας εισάγονται από την La Rou Hair Cosmetics και είναι διαθέσιμα στα συνεργαζόμενα κομμωτήρια. Μπορείτε να ζητήσετε πληροφορίες εδώ.

Σας φιλώ!!!       xxx

*pr samples

9 σχόλια :

  1. Ακούγεται καλή, από τιμές πώς είναι;
    Εγώ έχω σπαστά μαλλιά αλλά μου φριζάρουν αν δεν τα κάνω με πιστολάκι και αυτό το βαριέμαι τρελά!

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πραγματι πολυ διαφορετικα. Αυτη τη στιγμη ειναι διαθεσιμη η συσκευασια των 500ml και κοστιζει 30€.

      Διαγραφή
  2. και εγώ θα ήθελα να διάβαζα τιμές στο κείμενο. Μια από τα ίδια κ εγώ με τα μαλλιά. Πλέον βρίσκομαι στο σημείο που εγκαταλείπω τα σ/μ προϊόντα κ ψάχνω κάτι εναλλακτικό... *μου άρεσε ο τρόπος που τα παρουσίασες. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σειρα ειναι διαθεσιμη στο hairtools.gr σε συσκευασιες των 500ml που κοστιζουν 30€.

      Διαγραφή
  3. Ωραία παρουσίαση!Και εγώ θέλω να την δοκιμάσω αυτή την σειρά την έβλεπα πριν μέρες πάλι χάρη στην δικιά σου παρουσίαση για την ισιωτική της Kativa αλλά κολλάω στην τιμή τους τα βρίσκω λίγο ακριβά,βέβαια είναι 500 ml νομίζω και αν είναι τόσο καλά όσο λές θα αξίζουν τα λεφτά τους.Μάλλον θα τα δοκιμάσω σύντομα.Τώρα που ξαναβλέπω τις φωτό σου αυτά είναι των 250 ml έτσι;Εγώ κοιτούσα μια άλλη σειρά με 500 ml δεν θυμάμαι πως λέγεται και κόστιζαν 30 ευρώ το ένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω για τα ευγενικα σου λογια. Αυτη τη στιγμη ειναι διαθεσιμες στο hairtools.gr οι συσκευασιες των 500ml που κοστιζουν 30€. Πραγματι η τιμη τους ειναι λιγο αλμυρη ομως αξιζουν μεχρι τελευταιας δεκαριτσας και ειναι και πολυ μεγαλη η ποσοτητα, θα σου κρατησει καιρο. Εμενα μου εστειλε η εταιρεια τη μικρη συσκευασια για δοκιμη.

      Διαγραφή
  4. Τα δοκιμάζω και εγώ εδώ και σχεδόν 2 εβδομάδες και θα συμφωνήσω απόλυτα με όσα είπες! Έχω δοκιμάσει κι άλλα κομμωτηριακά προϊόντα κατά καιρούς, αλλά δεν είδα να κάνουν κάτι τρομερό στα μαλλιά μου! Με αυτή τη σειρά τα μαλλιά μου στρώνουν καλύτερα, μοσχοβολάνε ακόμα και 2 μέρες μετά το λούσιμο και με το σαμπουάν κρατάνε τα μαλλιά μου λίγο παραπάνω (και εγώ λιπαρά μαλλιά έχω) ! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή