Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Το μυστικό μου για τέλειες κοτσίδες


The Original Premium Hair Ring

Γεια σας κορίτσια μου,
σήμερα θα σας δείξω το μικρό μου βοηθό για τέλειες κοτσίδες και αλογοουρές. Όλα άρχισαν πέρσι το καλοκαίρι, όταν το ψιλικατζίδικο της γειτονιάς έφερε κάτι πολύχρωμα, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζαν οι κόρες μου, βραχιολάκια. Σε χρόνο dt τα κοριτσάκια της γειτονιάς γέμισαν τα χέρια τους με δαύτα. Ήταν πλαστικά και θύμιζαν πολύ το καλώδιο των παλιών σταθερών τηλεφώνων. Οι μέρες περνούσαν και οι κόρες μου φορούσαν χαρούμενες τα βραχιολάκια τους ώσπου...

Οι απομιμίσεις
ώσπου μια μέρα είδαμε μαμά και κόρες ένα βιντεάκι στο youtube και συνειδητοποιήσαμε πως είχαν άλλο τρόπο χρήσης, ήταν λαστιχάκια για μαλλιά. Κοίτα να δεις...
Τα λαστιχάκια που είχαμε εμείς ήταν φυσικά απομίμηση των αυθεντικών, παρόλα αυτά τα δοκιμάσαμε. Πράγματι θα μπορούσαν να είναι πολύ βολικά, αν δεν ήταν τόσο χοντροκομμένα. Φτηνά κινεζάκια, γρήγορα έχασαν την ελαστικότητα και το σχήμα τους. Οι μικρές συνέχισαν να τα φοράνε σα βραχιόλια και εγώ έμεινα με τη γλύκα. Έψαξα λίγο αλλά δε βρήκα να πωλούνται κάπου στην Ελλάδα. Φαντάζεστε τη χαρά μου όταν, νομίζω Νοέμβριος ήταν, είδα μια ανάρτηση στο facebook με τα αυθεντικά hair rings από ΄Ελληνα εισαγωγέα.

 Τα Premium Hair Rings ήταν πλέον διαθέσιμα και στη χώρα μας και εκείνο το φουξ το άκουγα να φωνάζει ολοκάθαρα το όνομα μου.


The Original Premium Hair Ring

Όταν τα πήρα στα χέρια μου παρατήρησα πόσο πιο λεπτοδουλεμένα ήταν συγκριτικά με αυτά που είχαμε και πόσο γρήγορα ανακτούσαν το αρχικό τους σχήμα. Το έντονο φουξ χρώμα ήταν μια χαρούμενη νότα και το περίεργο τους σχήμα τραβούσε την προσοχή.

Τι ήταν αυτό όμως που τα έκανε να ξεχωρίζουν από όλα τα υπόλοιπα απλά λαστιχάκια, πέρα από τον περίεργο τους σχεδιασμό;
Το ιδιαίτερο, σπιράλ σχήμα τους προσφέρει ένα μάζεμα μαλλιών που δεν καταπονεί την τρίχα. Η τρίχα δε δέχεται έντονη πίεση και έχει χώρο ανάμεσα στις σπείρες. Έτσι δε σπάει και δε μένει σημάδι.
Πόσο εκνευριστικό είναι να έχεις ισιώσει επιμελώς τα μαλλιά σου, να τα πιάνεις δυο λεπτά και να μένει εκείνο το αντιαισθητικό σημάδι!
Τα χρησιμοποιώ πάρα πολύ τα hair rings μου και τα έχω ευχαριστηθεί πολύ. Τα μαλλιά μου είναι πολύ λεπτά και πάντα τα απλά λαστιχάκια μου τα έσπαγαν. Τώρα μαζεύω καθημερινά τα μαλλιά μου χωρίς κανένα πρόβλημα. Νομίζω πως είναι το ιδανικό αξεσουάρ για το γυμναστήριο.

Ναι, τα Premium Hair Rings μου άρεσαν πολύ και τα βολεύτηκα. Ο λόγος όμως που τα αγάπησα και θα έχω πάντα μια τριάδα στο μπάνιο μου είναι άλλος.
Στη φωτογραφία βλέπετε την πριγκίπισσα μου. Έχει το μαλλί που όλες ονειρευόμαστε. Χοντρή τρίχα, πυκνή, σε ένα γλυκό σοκολατί χρώμα. Μακραίνουν πάρα πολύ γρήγορα τα μαλλάκια της και φυσικά λάμπουν στον ήλιο. Το μόνο που τους βάζουμε είναι λίγο έλαιο argan της Victoria&K και αυτό όταν είναι να πάει σε κάποιο πάρτι, στα πλαίσια του καλλωπισμού μιας 11χρονης ;)
Είχα δοκιμάσει άπειρα λαστιχάκια, κοκαλάκια, κλάμερ. Πάντα τη βάραιναν, την πονούσαν, κάποια της έσπαζαν τα μαλλάκια. Κλασική και η στιχομυθία μας κάθε πρωί " έλα να σου πλέξω  τα μαλλάκια, όχι θα τα αφήσω χυτά".
Αυτά λοιπόν τα φουξ λαστιχάκια της έκαναν εντύπωση από την πρώτη στιγμή και τα χρησιμοποποίησε. Η ίδια της παρατήρησε πως η κοτσίδα της ήταν μεν σταθερή αλλά όχι σφιχτή, γιαυτό και δεν την πονούσε. Πρόσεξε ακόμη πως όταν έβγαζε το λαστιχάκι δεν έσπαγαν τριχούλες.





Τα Premium Hair Rings εισάγονται στη χώρα μας από τη La Rou Hair Cosmetics, μια εταιρεία που πράγματι ψάχνει και φέρνει "what the world needs now" , όπως είναι άλλωστε και το moto της. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε το προφίλ τους στο facebook εδώ και για να τα αγοράσετε μπορείτε είτε να απευθυνθείτε σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα κομμωτήρια, είτε να κάνετε την αγορά σας στο Beauty Test Box πατώντας εδώ.

Σας φιλώ!!!    xxx






14 σχόλια :

  1. αυτά τα λαστιχάκια δεν σου κρύβω ότι με προβληματίζουν :Ρ στη σκέψη ότι θα μου πιάσει τα μαλλιά καλά ώστε να μην φύγει η κοτσίδα, τρομάζω :Ρ νομίζω ότι τα κλασικά λαστιχάκια σου δίνουν μεγαλύτερη βεβαιότητα στο αποτέλεσμα! :) παρ όλα αυτά, το ότι δεν τραβούν τα μαλλιά τα κάνει καλά, γιατί δεν υα ξεχάσω πόσες φορές έχω ταλαιπωρηθεί από τα κλασικά λαστιχάκια :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή έχω δοκιμάσει διάφορα χτενίσματα με αυτά, νομίζω η μοναδική φορά που δε βόλεψαν ήταν όταν πήγα να κάνω μια ψηλά πιασμένη κοτσίδα α λα Καρντάσιαν. Με τα χοροπηδητά της zumba πάντως τα πήγαν άψογα :)

      Διαγραφή
  2. αχ η μικρη Ραπουνζελ!νομιζω πως πρεπει να τα δοκιμασω συντομα!
    ps. οι φωτο σου ειναι τελειες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μικρή Ραπουνζέλ ήθελε ψαροκόκκαλο αλλά εμένα τα χέρια μου πιάνουν μόνο στο nail art δυστυχώς. Ευχαριστώ πολύ πολύ, νομίζω βγήκαν καλούτσικες αυτή τη φορά

      Διαγραφή
  3. Πολύ πολύ ενδιαφέρον προϊόν! Μας άνοιξες την όρεξη! Και τι υπέροχο μαλλί η μικρή σου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ, είναι ωραίο αξεσουάρ νομίζω, όσο για τα μαλλάκια της μικρής, ευτυχώς πήρε του μπαμπά της και όχι τα δικά μου!

      Διαγραφή
  4. Να σου ζήσει η πριγκίπισσά σου (ή καλύτερα & οι 2)!
    Θα τα δοκιμάσω σίγουρα, γιατί έχω το ίδιο θέμα με την κορούλα σου & ένας από τους κύριους λόγους, που σκέφτομαι να κόψω κοντό το μαλλί είναι οι συνεχείς πονοκέφαλοι!

    Καλό βραδάκι Ελένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Μέχρι να αρχίσει η μικρή τα παράπονα ούτε που πήγαινε ο νους μου ότι ένας άνθρωπος μπορεί να έχει πονοκέφαλο από μια κοτσίδα. Τα μαλλιά μου είναι τρεις τρίχες, που να το φανταστώ; Οπότε, όσο μάκραινε το μαλλί της κόρης, άρχισα να μαθαίνω και εγώ τα κόλπα. Πιστεύω πως θα σε βόλευε αρκετά.

      Διαγραφή
  5. Δεν ακούγεται κακό! Θα το ψάξω. Εμένα ξέρεις τι μου πέρασε από το μυαλό όταν τα είδα; Να στριφογυρίσω τούφες μέσα στο σπιράλ για να κάνω μπούκλες! Το έχεις δοκιμάσει;

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα δοκίμασα κι εγώ και όταν ισιώνω τα μαλλιά είναι τα μόνα που δε μου χαλάνε το ίσιωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρον ποστ... Η αλήθεια είναι ότι τα φοβόμουν λίγο στο θέμα του μπλεξίματος των μαλλιών...

    Φιλάκια,
    www.beautyydust.blogspot.gr ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ενδιαφερον μου φαινεται!
    Η πριγκιπισσα σου εχει τελεια μαλλια, να την χαιρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα λατρεύω για τους ίδιους λόγους! Έχω και εγώ λεπτή τρίχα και είτε μου φεύγουν τα λαστιχάκια είτε πρέπει να τα δέσω αρκετά σφιχτά με αποτέλεσμα να με πιάνει το κεφάλι μου! Αυτά ούτε φεύγουν ούτε με πονάνε! Τα αγαπώ! Η πρώτη φωτογραφία πολύ ωραία και η κόρη σου έχει φοβερή μαλλούρα! :) Φιλιά πολλά Ελένη μου! x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει κάποια στιγμή κι εγώ να τα δοκιμάσω, αφού είναι τόσο αποτελεσματικά. Αυτό το σπάσιμο της τρίχας είναι πολύ κουραστικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή