Τετάρτη, 5 Αυγούστου 2015

Για να μη φτάσει ο κόμπος στο χτένι...

Tangle Mouse, για να μη φτάσει ο κόμπος στο χτένι!



Η Βάλια :)
Γεια σας κορίτσια μου,
η μικρή δεσποινίδα στη φωτογραφία είναι η μικρή μου κόρη, η Βάλια. Η Βάλια είναι 9 ετών, είναι έξυπνη και ετοιμόλογη, παίζει κιθάρα, κολλάει αφίσες του Faydee στο δωμάτιο της και κάνει συλλογή από σημειωματάρια.


Κάθε πρωί ξυπνάει με ένα πλατύ χαμόγελο, μαζί με τη Βάλια όμως ξυπνάει και η ...ζούγκλα. Στο κεφαλάκι της χαράς μου υπάρχουν τα πιο όμορφα μα και τα πιο μπελαλίδικα συνάμα μπουκλάκια. Όταν την αφήνω να χτενιστεί μόνη της, συνήθως χτενίζει λίγο τα μπροστινά και τα υπόλοιπα τα πιάνει μια κοτσίδα, με αποτέλεσμα να μπερδεύονται απίστευτα πολύ και να γεμίζουν κόμπους. Τις λίγες φορές που κάθεται να τα ξεμπλέξει, σπάνε αρκετές τρίχες και -λόγω της φύσης των μαλλιών της- δημιουργείται πολύ εύκολα ψαλίδα. Όταν το συζήτησα με τον κομμωτή μου, μου πρότεινε τις tangle βούρτσες.

Η Ελένη-μαμά συναντήθηκε με την Ελένη-beauty blogger και άρχισα να ψάχνω στο internet. Όλα αυτά έγιναν το 2013, τότε που στην Ελλάδα δεν πολυκυκλοφορούσαν τέτοιου είδους βούρτσες και η καλύτερη λύση ήταν το on line shopping. Μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε μια μωβ Tangle Teezer. Εμένα μου άρεσε αρκετά, η μικρή όμως δεν τη βολεύτηκε καθόλου. Έτσι εγώ απέκτησα νέα βούρτσα και το κορίτσι μου συνέχισε να παιδεύεται με τα μαλλάκια του. Από τότε μέχρι σήμερα δοκιμάσαμε διάφορες χτένες και βούρτσες, χωρίς να έχουμε βρει αυτή που ταίριαζε στα καστανόξανθα μπουκλάκια.

Και φτάσαμε στο φετινό καλοκαίρι...το μάτι μου έπεσε σε μια φωτογραφία μιας νέας tangle βούρτσας, της Tangle Mouse
 
H La Rou Hair Cosmetics εκανε το moto της "what the world needs" για άλλη μια φορά πράξη και μας έφερε την καλύτερη tangle βούρτσα ever. Ναι, η εξέλιξη της βούρτσας έχει όνομα και λέγεται Tangle Mouse.

Η Tangle Mouse συγκεντρώνει όλα τα χαρακτηριστικά μιας tangle βούρτσας.

  • Έχει αντιστατική δράση και μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε νωπά όσο και σε στεγνά μαλλιά
  • Κάνει το ξεμπέρδεμα των μαλλιών παιχνιδάκι
  • Είναι ένας τέλειος τρόπος για να αφαιρεθούν οι κόμποι ανώδυνα και εύκολα
  • Δε δημιουργεί σπασίματα και ψαλίδα στα μαλλιά
Επιπλέον όμως έχει και κάποια χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούν από τις άλλες και την καθιστούν ιδιαίτερη.
Ο ιδιαίτερος σχεδιασμός της
Κάτι που είχε δυσκολέψει τη μικρή μου στην προηγούμενη βούρτσα ήταν το κράτημα της. Ναι μεν η Βάλια μου είναι δεξιόχειρας, χρησιμοποιεί όμως αρκετά και το αριστερό χέρι. Η Tangle Mouse έχει έναν ιδιαίτερο σχεδιασμό, εμπνευσμένο από το ποντίκι του υπολογιστή, κάτι που κάνει τη χρήση της εύκολη και από δεξιόχειρες και από αριστερόχειρες. Το σχήμα της είναι καμπυλωτό και σε κάθε κίνηση αγκαλιάζει το κεφάλι. Μια ελαφριά, ευχάριστη στο κράτημα βούρτσα είναι πάντα ωραίο να βρίσκεται στο μπάνιο.
Ευχάριστο, εύκολο κράτημα
Τρία διαφορετικά μήκη
Τα "δοντάκια" της βούρτσας είναι σε τρία διαφορετικά μήκη, μεγιστοποιώντας έτσι το αποτέλεσμα του ξεμπερδέματος των μαλλιών. Μέχρι τώρα οι tangle βούρτσες είχαν "δοντάκια" σε δυο μήκη και πράγματι έκαναν καλή δουλειά. Η Tangle Mouse όμως είναι η βελτιωμένη εκδοχή όσων κυκλοφορούν και το αποτέλεσμα της είναι απλά το καλύτερο. Τα καστανόξανθα μπουκλάκια χτενίζονται στο πι και φι και η Βάλια κατεβαίνει σφυρίζοντας να παίξει στον κήπο. Μετά είναι η σειρά της μαμάς, που χτενίζεται και ταυτόχρονα κάνει και ένα ελαφρύ μασάζ στο τριχωτό. Στην παρακάτω φωτογραφία μπορείτε να συγκρίνετε τις δυο μας tangle βούρτσες και να δείτε τη διαφορά στα "δοντάκια" και στο σχήμα.  


Σύγκριση της Tangle Mouse με την Tangle Teezer


H Tangle Mouse είναι μια βούρτσα που μας άρεσε πολύ. Η μικρή μπουκλού βρήκε τη χαρά της και εγώ ακόμη μεγαλύτερη. Αν και τα δικά σας μαλλιά είναι σαν της Βάλιας μου, στην Tangle Mouse θα βρείτε τη χτένα που θα σας γλιτώσει από κόπο και χρόνο. Αν πάλι τα μαλλιά σας είναι λεπτά και αδύναμα σαν τα δικά μου, στην Tangle Mouse θα βρείτε μια βούρτσα που δε θα σπάει και δε θα ταλαιπωρεί τα μαλλιά σας.

Η Tangle Mouse κυκλοφορεί σε μαύρο, λευκό, φούξ και μωβ αλλά και σε μια απίστευτα όμορφη συλλεκτική ειδική έκδοση σε μαύρο κόκκινο (Τhe Βlack Red Soft Touch Special Edition) με ελαστικό ματ φινίρισμα. 

Η βούρτσα είναι διαθέσιμη στο Beautytestbox εδώ και στο Hair Tools εδώ αλλά και στα συνεργαζόμενα κομμωτήρια και η τιμή της είναι 18 ευρώ. 

Υπάρχει το προφίλ στο facebook για να μένετε ενήμερες για όλες τις προσφορές σχετικά με τη βούρτσα εδώ

Αυτές τις μέρες μάλιστα "τρέχει" μια προσφορά :

Οι πρώτες 20 που θα αγοράσουν 1 βούρτσα Tangle Mouse ή Kativa Colageno Anti-Age (σας είχα μιλήσει γιαυτά εδώ) ή οποιοδήποτε styling από την σειρά ATTITUDE By TronTveit θα έχουν δωρεάν ένα Beach Spray ATTITUDE αξίας 20€.



Αυτό το καλοκαίρι μαζί με την Tangle Mouse πραγματικά χαρήκαμε πάρα πολύ και τα λαστιχάκια Premium Hair Rings. Θεωρώ πως είναι ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός για μαλλιά που δε σπάνε και δεν ταλαιπωρούνται, ειδικά τώρα το καλοκαίρι που λόγω ζέστης όλες μαζεύουμε τα μαλλιά μας. Έχω ξαναγράψει πόσο πολύ τα έχω βολευτεί εδώ, έχω ένα σε κάθε τσάντα μου να βρίσκεται εύκαιρο και τώρα χαίρομαι με τις κόρες μου τα πολύχρωμα της ειδικής καλοκαιρινής έκδοσης. Αν ψάχνετε κάτι βολικό που να μην σπάει την τρίχα, πάρτε τα και θα με θυμηθείτε.




Σας φιλώ!!!         xxx

10 σχόλια :

  1. Αφού μοιάζει με ποντίκι, πιστεύω θα τους βολέψει όλους! :)
    Με τρελαίνει το μαλλί της πριγκίπισσας! Θέλω μπούκλεςςςςςςςς (ο καθείς με το δράμα του).
    Να πω την αλήθεια, γενικά όλες αυτές οι βούρτσες μου φαίνονται αρκετά τσιμπημένες, αλλά σίγουρα με τη συγκεκριμένη προσφορά, συμφέρει αρκετά!

    Buenas noches Ελένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα <3 Έχουμε βρει την υγειά μας με αυτή τη βούρτσα φίλη μου!

      Διαγραφή
  2. Πλουσια τα μαλλακια της μικρης σου!
    Φαινεται πολυ καλη και βολευει αφου μοιαζει σαν το ποντικι του υπολογιστη!

    Καλα να περνας Ελενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πράγματι βόλεψε πολύ, τα μαλλάκια ξεμπλέκονται χωρίς κόπο και χωρίς να σπάνε
      φιλια!

      Διαγραφή
  3. Πολυ ωραια αναρτηση Ελενακι εμεις σπιτι μας εχουμε 2-3 tangle teezer και τια αγαπαμε τρελλα..... Και τα λαστιχακια μου εχουν λύσει τα χέρια ομολογώ... ασε που δε με πιάνει πονοκέφαλος από την σφιχτη αλογοουρα!
    φιλια πολλα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η χτένα και τα λαστιχάκια μου έχουν λύσει τα χέρια πραγματικά, τα αγαπώ!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίο το review σου! Γιατί να μην είναι λίγο φθηνότερη;;;; Κρίμα! Αλλά μάλλον θα την πάρω κάποια στιγμή. added to wishlist!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αααααααχ τη θέλω πάρα πολύ αυτή τη βουρτσιτσα!!! λίγο ακριβή όμως. αλλα αμα κάνει τη δουλεια έτσι οπως τα περιγραφεις θα την παρω δε μου γλιτώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι μέσα στα must have του Οκτώβρη αυτή η βούρτσα:) πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου..καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου! Μόλις ανακάλυψα τη σελίδα σου κι έχω εντυπωσιαστεί! Περιμένω με χαρά και άλλα άρθρα σου! Φιλάκια!

    Μαρία Μπρέντα
    Blogger | e-efiboi.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή